Resultat av enkäten om Boapp

Vi fick in 33 svar på enkäten om föreningen ska investera i en separat Boapp för kommunikation.

Alternativ 1, fick 16 röster:
Jag/vi önskar att styrelsen fortsätter som vi har idag med kommunikation via hemsidan och få viss information via papper i varje brevlåda. Hemsidan förstärks för att vara mer kommunikativ och användarvänlig.

Alternativ 2, fick 13 röster:
Jag/vi önskar att styrelsen endast har en digital lösning med Boapp och en hemsida.

Alternativ 3, fick 4 röster:
Spelar ingen roll, båda alternativen 1 eller 2 fungerar bra.

Beslutet blev således att styrelsen fortsätter som vi har idag med kommunikation via hemsidan och få viss information via papper i varje brevlåda. Hemsidan förstärks för att vara mer kommunikativ och användarvänlig.